Tuesday, June 22, 2010

Salam

Salam,
Terlalu lama rasa nya tidak Update blog ni..harap semua rakan-rakan sehat hendaknya(dah mcm tulis surat lak).
Tentu ramai rakan-rakan yang meminati bola,,Ye lah 4 tahun sekali,,
bukan selalu pun,,
bagi Aku,,sekadar meminati mcm tu je,,,tgk kalau ada Pasukan pilihan yang bermain,,
kalau tidak,,hmmm...tapi yang pasti Radio Amatur still tak pernah lupa,,
Aku ada beli satu motorola GP338 dari satu webside populer kat malaysia ni..cuma kata si penjual skrin je rosak,,kalau gi kat Low Yat tu baru rm200 je ,,tak mahal,,
Dengan tawaran yang menarik aku pun beli lah,,
Sedih bila handy tu sampai kat tangan,,apa yang di cerita hampir 70% tak betul..antena ori dah reput,tombol dah reput,charger dah berderai(tak tau lah kalau pecah masa proses penghataran ialah courier)
Itu satu bab..Bila Screen yg di order sampai...Pergi pasang kat kedai baru lah aku dapat tau yang handy tu sebenarnya GP328,pakai Casing je Gp338..berderai jantung aku,,kena lagi tipu nampaknya..apa leh buat,,redha je lah org main kan kita,,sms kita lak kena ugut balik,,xpelah...Hari nii org tipu kita,inshaalah Zaman sekarang ni tuhan Bayar Lamsam...
Dalam hal ni apa yang boleh aku nasihatkan,,hati -hati lah kalau Shoping dalam Talian,,Nasib baik boleh fungsi,,kalau tidak..fikir-fikirkan dan selamat beramal.

No comments:

Post a Comment